Interesse in de schietsport? Dan kun je een bezoek brengen aan E&L. Houd wel rekening met een aantal voorwaarden voordat je op bezoek komt:

• Meld je vooraf aan via het (contactformulier). Zorg dat je in je bericht je volledige naam en je geboortedatum vermeldt.

• Op de kalender worden op termijn de geplande introductieavonden vermeld. Als je al weet wanneer je langs wil komen kun je dit ook in je bericht vermelden.

• Elke introductieavond begint om 20:00. Ben je te laat dan krijg je het verzoek een volgende avond terug te komen in verband met het programma.

• Het is verplicht een geldig Nederlands legitimatiebewijs (paspoort of ID) te kunnen tonen, waarvan wij een kopie bewaren.

• De introductieavond bestaat uit het invullen van een bezoekersformulier met een kopje koffie, een kennismakingsgesprek met een instructeur, een rondleiding door de vereniging en een korte introductieles luchtpistool of luchtgeweer.

• Het voldoende beheersen van de Nederlandse taal is een voorwaarde voor een bezoek, in verband met de veiligheid wordt er enkel in het Nederlands gecommuniceerd op de baan.

• Als je besluit dat je lid wil worden schrijven we je, na je officiële aanmelding, in en krijg je een ondertekend formulier mee. Hiermee vraag je zelf de benodigde VOG aan. Alleen bij het toekennen van deze VOG door het ministerie van Justitie kun je lid worden van de vereniging.