Op zaterdag 21 september 2019 vond de jaarlijkse sportinfomarkt plaats op winkelcentrum zuid waar Schietvereniging E&L voor de achtste keer zijn opwachting maakte. Net als voorgaande jaren was er vooral van de jeugd veel belangstelling voor onze tak van sport. Er was volop gelegenheid om het schieten met luchtgeweer en luchtpistool te beoefenen en om informatie te verkrijgen over de schietsport in het algemeen. Ook de meegekomen ouders konden hun vaardigheden tonen aan hun enthousiaste kinderen, die na afloop graag hun prestaties op de schietschijven mee naar huis namen. Onder de bezoekers waren wederom mensen die belangstelling hadden om onze vereniging te bezoeken en een proefles of introductie te krijgen. Natuurlijk zijn daar mogelijkheden voor en verwijzen wij graag naar de E&L website voor alle informatie. Hier vind je ook de geplande open dagen en de agenda met de introductie-avonden. Al met al kunnen wij terugkijken op een goed bezochte promotiedag, waar wij ook volgend jaar weer bij zullen zijn!